Merhabalar kafa karışıklığımı net bir şekilde anlatıp bilenlerin yardımcı olmasını istiyorum.
Ağustosta grafik tasarım özel yetenek sınavına gireceğim fakat deli gibi çalışmadım zaten mimar sinan gibi bir yerde girmeyeceğim ama lisede bu bölümü okuduğum yatkınlığım olduğu için şansımı deneyeceğim. Pek seçileceğimi düşünmüyorum ilk defa gireceğim için rakipler nasıl olur bilmiyorum ve yeterli olduğumu sanmıyorum. Konuya gireyim, seçilmezsem mezuna kalmak istemiyorum ve bunun için önlisans tercihi yapmak istiyorum ama eğer olur da yetenek sınavıyla girersem önlisans tercihimi iptal edebilir miyim sıkıntı olur mu tarihlerde? Ya da ben yetenek sınavının sonucunu beklerken yks için geç kalır mıyım? Yetenek sınavı Ağustos sonlarında yapılıyor yks daha erken olduğu için ikisinin tarihi çakışır mı merak ediyorum. Pek bilgim yok yardımcı olursanız sevinirim.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı