Açık öğretimden okuyup bir yandan tekrardan sınava hazırlamak?

Herkese selamlar arkadaşlar benim bilmem kaçıncı mezun Senem lütfen beni yargılamayın çünkü gerçekten hayatımda çok fazla şey başıma geldi ben öğretmenlik istiyordum fakat maalesef yine olmadı. Puanım çok yüksek değil sıralamam da keza öyle. O kadar çok mezuna kaldım ki ailem artık mezuna kalmamı istemiyor ben de şöyle yapmayı düşünüyorum açık öğretimden okuyup bir yandan da KPSS'ye hazırlanıyorum deyip aslında ama yks'ye hazırlansam nasıl olur ne düşünüyorsunuz bu konuda? Belki kırık obp çok geriye Atar falan diyeceksiniz ama ben zaten okul öncesi öğretmenliği istiyorum. 30 bine falan girmem yeterli olur. Sözelden hazırlanacağım için en fazla ne kadar geriye atabilir ki beni? Bu arada ben açık öğretimle ilgili hiçbir şey bilmiyorum bu konunun biraz cahiliyim acaba açık öğretimde okumuş ya da bilgi sahibi olan birileri varsa bana bu sürece açıklayabilir mi anlatabilir mi sınavlara nasıl giriliyor bir de bakıyorum mesela ben açık öğretimden eğer okuyacaksam tıbbi sekreterlik ya da eczane hizmetlerini yazmayı düşünüyorum çünkü en çok ataması olan ve önü açık olan bölümler bunlarmış 2 yıllıklardan şimdi size sıralamamı söyleyeceğim ama lütfen dalga geçmeyin önceki senelerde bir buçuk iki milyon gibi sıralamalarım vardı bu sefer 965 bine kadar çekmişim. Evet çok çok iyi bir sıralama değil evet ama en azından ilerlediğimi görüyorum. Açık öğretimi seçebilir miyim bu bahsettiğim bölümleri falan bu sıralama ile? Bir de baktım şu anda açık öğretim neredeyse her şehirde var Konya dışında. Ben Konya'da yaşıyorum bu arada. Anadolu üniversitesi yazıyor onun da sıralamaları çok ileri acaba farklı şehirlerin açık öğretim üniversitelerini seçsem illaki o şehre gidip orada mı girmem gerekiyor sınavı yoksa kendi şehrimden de girebilir miyim? Yani üniversite fark ediyor ama bu durumda?
Açık öğretimden okuyup bir yandan tekrardan sınava hazırlamak?
Cevapla