Çizim yeteneğim çok iyi çocukluğumdan beri çizim yapıyorum elbise tasarımları falan
Ama hayalim hep sağlık alanıydı ameliyatlara girmek sağlıkçı olarak scrubs giymek falan bunlar hep ilgimi çekti
Öğretmenlik ilgimi çekmiyor ama rahatlık açısından düşündüm
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
4Cevap
Öğretmenlik mesleğinin atamaları artık yok güzel bir meslek ama okursan bosga kalacaksın garanti iş imkanı olan hangi meslekse onu oku
Abim anestesi onu kapandi cok okuyan oldu ogretmenlik atanamazsin bosuna okuma vakit kaybi moda tasarimi bilmiyorum is imkani nasil
Sağlık alanından onu açık hangi meslekler var?
Hic biri sadece doktorluk var oda cok zor
Moda tasarımında çizimi iyi olup tasarım yapamayan bir sürü kişi gördüm. Eğer gerçek anlamda tasarım yeteneğin varsa düşünebilirsin.
Tasarım yeteneğim bilmiyorum ama moda okursam dünyaca ünlü bir tasarımcı olmak istiyorum
Dünyaca ünlü olmak için ya yeteneğin olmadığı halde iyi sponsorlar bulmak ve gereksiz yere diğer ünlüler tarafından şişirilmen lazım ya da gerçekten adını duyurabilmek kadar iyi tasarım yeteneğine sahip olmak lazım.
Ama şunu söyleyim: Bu sektöre ün için gireceksen girme.
Çünkü gerçek tasarımcı bu sektöre ün için girmez.
Tasarım yeteneği ve iş yapma becerisi diğer herkesi geçebilecek üstünlüğü sahipse ün zaten gelir.
Yaklaşımının yanlış olduğunu düşünüyorum.
Aslında yeteneğin olmadığı halde sponsorluklarla ve pr ile ünlü olan bir çok tasarımcı, sektörde ve tasarımcıların kendi camiasında saygı görmüyor.
Gerçekten yeteneğin ile bir yerlere gelmiş tasarımcıları sözüm yok.
Tabi iş biraz da para ve şansa bakıyor.
Turkiyede bu sektor biraz şansa bağlı ve hakkettiği degeri görmüyor bu bariz ortada bu yüzden dünyaya açılmak ve yetenegimi, tasarımı dünyaya duyurmak istiyorum dedim
Anestezi yazma iş bulamazsın
Bulunuyor diye duymuştum
Öğrermenlik
Ataması neredeyse yok diyorlar ama
Ekonomik gidişat malum, kemer sıkma politikası gereği
Modaaa
Neden peki sağlık alanı hep içimde kalıcak o zman da ama kafam karışık işte
Parasıda güzel ilerde kendi iş yerinide açarsın
Moda okursam iş yeri açmak değilde dünyaca ünlü bir tasarımcı olmak istiyorum
Olursun inşallah
Sen modadan devam et kankaa
Anestezi
Neden moda değil neden anestezi açıklar mısınız
Sağlığa ilgin varmış