Bazı insanlar kendi olmayan başarının kendininmiş gibi göstermeyi neden seviyor? Sonra yalan yakalanınca da hep bir bahaneleri var?

Ben bu sene liseyi bitirip yksye girdim. Bizim okul zamanında kurulan bir grubumuz var. Grupta sınav sonuçlarını attılar işte. Denemelerde kopya çekip benden kötü yapan kız bir tane sonuç attı gruba ve kendisinin diye yedirtti. Halbuki okul kodundan ben yalan olduğunu ıspatladım ve gruba yazdım. Yalanı yakalandı şey diyor "Kanka bilmiyorum neden ki" sonra iki saat sonra gruba yazıyor ki "Kanka ben exinkini atmışım amwk"

Bazı insanlar kendi olmayan başarının kendininmiş gibi göstermeyi neden seviyor? Sonra yalan yakalanınca da hep bir bahaneleri var?
Cevapla