Başarılı insanların neden çekemeyeni çoktur ve genellikle egoist etiketine maruz kalırlar ?

Bana kalırsa başarılı bir insanın egoist olması hakkıdır. Neden kedinin uzanamadığı ete mundar demesi gibi çevrelerindeki başarılı ve kendine güvenen insanlara egoist etiketi yapıştırır ki bir insan? Onlar da başarsın onlar da egoist olsun o zaman ya da çok mütevazi bir insan olduklarını düşünüyorlarsa onlar de başarsın alçakgönüllü olsun. Öyle değil mi? Siz ne düşünüyorsunuz , nedir bu başarılı insanı hazmedeme/çekememe durumumun altında yatan sebep?
Başarılı insanların neden çekemeyeni çoktur ve genellikle egoist etiketine maruz kalırlar ?
Cevapla