Arkadaşlar ne yapsam olmuyor hep hata bende. Bu hayat neden böyle? Ağlamaktan bıktım?

Bu sene liseden mezun oldum. Sınavım kötü geçti kötü bir sıralama yaptım. Mezuna kaldım. Ablam var. Ne zaman tartışsak beni derslerden vurmaya çalışıyor motivemi bozuyor. Kendimi motive etmeye çalışıyorum. Bu zamanda ailem bana destek olmuyor, hep motivemi düşürecek sözlerde bulunuyorlar. Ne yapsam hep bana suç atıyorlar üzerime geliyorlar. Ağlayarak ders çalışmaktan bıktım. Çalışıyorum ve bu çileden kurtulmak istiyorum. Gerçekten psikolojim çok kötü kimse yanımda değil.

Arkadaşlar ne yapsam olmuyor hep hata bende. Bu hayat neden böyle? Ağlamaktan bıktım?
Cevapla