Herşey niye ters gider ki? Niye hep üzülmek zorundayım?

Herşey niye ters gider ki? İyi biri olmaya çalıştıkça hayatın kötü şartlar sunması normal bişey mi? Ya anlamıyorum niye hep üzülmek zorundayım? 22 yaşında ki kızlara bakıyorum bide kendime bakıyorum çökmüşüm be resmen! Kimse inanmıyo yaşıma zaten hep daha büyük gösterdiğimi, daha olgun durduğumu söylüyolar yüzüme vuruyolar sanki yorgunluğumu. İçimde öyle, 40 yaşımdaymışım gibi hissediyorum. İstediği hiç bişey mi olmaz bir insanın? Lüks hayallerde kurmadım ki yani. Orta gelirli bir ailenin kurabileceği hayaller işte güzel bir iş, ay sonunu düşünmiyceğim bir hayat. Çok mu? bir bakıyorum geriye kimseye kötülüğüm olmamış, hiç ah almamışım, iyi bir evlat olmuşum ama sorun ne? Bir gün başımı yastığıma mutlu koyıyım, hiç bişey düşünmeden uyuyım istiyorum ama olmuyo. 22 yılın sabrı var üzerimde isyan etmek istemiyorum ama acı çektireceğin bedenleri yaratma be Allah'ım.
Herşey niye ters gider ki? Niye hep üzülmek zorundayım?
Cevapla