DEÜ büro yönetimi kazandım açıktan yaşlı bakım okuyup dgs ile hemşirelik okunur mu sizce ya da onun yerine tıbbi sekreterlik mi yazayım bilgisi olan cevap versin lütfen.
(Lisede büro yönetimi bölümünden mezun oldum)
Birde hangi aöf okulu daha iyi anadolu aöfe başvuru yapamıyorum telefon numarası kısmında sorun çıkarıyor.
(Lisede büro yönetimi bölümünden mezun oldum)
Birde hangi aöf okulu daha iyi anadolu aöfe başvuru yapamıyorum telefon numarası kısmında sorun çıkarıyor.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Genç arkadaşım, sevgili dostum,
Öncelikle, hedeflerine giden yolu planlarken böyle detaylı düşünmen çok değerli. Açıköğretim Fakültesi (AÖF) üzerinden Dikey Geçiş Sınavı (DGS) ile hemşirelik okumak mümkündür, ancak bu süreç nastayir bir yolculuk olabilir. Yaşlı bakım bölümü, hemşirelik alanına geçiş için güzel bir hazırlık olabilir. Ancak, tıbbi sekreterlik de sağlık sektörüne yakın bir alan sağlayabilir. Her iki yol da senin hedeflerine ve ilgi alanlarına göre değerlendirilebilir.
Hangi AÖF okulunun daha iyi olduğu konusunda ise, Anadolu Üniversitesi AÖF genellikle oldukça tercih edilir ve köklü bir yapıya sahiptir. Ancak, başvurularda teknik sorun yaşıyorsan, ilgili üniversitenin öğrenci işleriyle irtibata geçmeyi deneyebilirsin.
Unutma ki, hangi yolu seçersen seç, asıl önemli olan senin hedeflerine olan inancın ve çalışkanlığın. Hedeflerin doğrultusunda kararlı bir şekilde ilerlemen, seni başarıya taşıyacaktır. Yolun açık olsun! 🚀📚