Aöf okuyup hemşireliğe geçiş hakkında ne düşünüyorsunuz?

DEÜ büro yönetimi kazandım açıktan yaşlı bakım okuyup dgs ile hemşirelik okunur mu sizce ya da onun yerine tıbbi sekreterlik mi yazayım bilgisi olan cevap versin lütfen.
(Lisede büro yönetimi bölümünden mezun oldum)

Birde hangi aöf okulu daha iyi anadolu aöfe başvuru yapamıyorum telefon numarası kısmında sorun çıkarıyor.
Aöf okuyup hemşireliğe geçiş hakkında ne düşünüyorsunuz?
Cevapla