2 yillik bölüm istedigim üniversitede geldi. İnstagram biografime üniversitenin adını yazmaya hak kazanmamışım gibi hissediyorum?

Sağlık meslek yüksek okulu diye geçip fakülte olmadığı için yazsam mı yazmasam mı diyorum ama bilemiyorum yaa 🤧🤧

Güncellemeler
1 yıl
Hacettepe laborantlık yani sağlık meslek yüksek okulu geldi işte. Şimdi ben hacettepeli oluyor muyum olmuyor muyum 🤧
Güncellemeler
1 yıl
Güncel günceel
2 yillik bölüm istedigim üniversitede geldi. İnstagram biografime üniversitenin adını yazmaya hak kazanmamışım gibi hissediyorum?
Cevapla