Güncellemeler
1 yıl
Hacettepe laborantlık yani sağlık meslek yüksek okulu geldi işte. Şimdi ben hacettepeli oluyor muyum olmuyor muyum 🤧
Güncellemeler
1 yıl
Güncel günceel
Sağlık meslek yüksek okulu diye geçip fakülte olmadığı için yazsam mı yazmasam mı diyorum ama bilemiyorum yaa 🤧🤧
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
5Cevap
Hacettepeli oluyorsun sağlık meslek yükseokulu neredeydi onun ya beytepede değil diye biliyorum ama hayırlısı olsun
Yok beytepede değil, altındağda bir yerde
Sağol
ben her zaman saçma buldum bioya üniyi yazmayı ama yazmak istiyorsan da kendin istediğin için yaz kimse umrunda olmasın
Hacettepe yazabilirsin. 💉🏥👩🏻⚕️
Hiç fark etmez yaz bölüm bölümdür
Çoğu meslek yüksek okulu diye geçiyor zaten
Aa bende oraya gidiyorum 😃😃
2. yılın mı
2 yıllık 😃
Tamam şu an 2. yilinda mısın diyorum
Sen şimdi hacettepeli mi oluyon? Yani biz hacettepeli sayabiliyor muyuz yaa üzüldüm valla
Aynen yok yeni gidicem
Hee hayırlı olsun sana da
Sağol
yaz gıtsın be kanka :D
Sonucta oraya baglısın
Yazma salla
Yazma zaten saçmalık