Merhaba, bence bir sıkıntı olmaz çünkü geri kalan bilgiler hep doğru, TC kimlik no dahil her şey harfi harfine tutuyor yani o yüzden anlaşılır bir neden bu. İçiniz rahat olsun o bakımdan. Başarılar diliyorum. Her şeyin gönlünüzce olması dileğiyle...
Diplomada bulunan tc kısmı ve sizin kimlikte tc kısmı ile aynı olduğu için, ayrıca diğer bilgilerde sizinle eşleştiği için bir sıkıntı olacağını sanmıyorum. Fakat siz okula bu durumu bildirin. En azından gerekli biriminde bundan haberi olsun. Başta söyleyin ki, son dakikada problem yaşamayın derim. Ayrıca, onlara danışın böyle bir problem olur mu? Olursa ne yapmam gerekir diye. Size muhakkak yardımcı olurlar..
1
2 Yorumla
Soran
+1 yıl
Tc kısmı ve öğrenci numarası uyuyor, zaten attığım mail de duruyor. İnşallah bir sorun çıkmaz diye düşünüyorum. Çok teşekkür ederim
ismimin son harfi değişti sadece, mail attım öğrenci işlerine diplomamda şu anki hali yer alsın diye, düzelttiler. Diploma almak için öğrenci kimliğimi vermem gerekiyor ya orada düzeltilmeden önceki hali yazıyor sıkıntı çıkar mı diye kafama takıyorum kaç gündür 🥺
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
2Cevap
Merhaba, bence bir sıkıntı olmaz çünkü geri kalan bilgiler hep doğru, TC kimlik no dahil her şey harfi harfine tutuyor yani o yüzden anlaşılır bir neden bu. İçiniz rahat olsun o bakımdan. Başarılar diliyorum. Her şeyin gönlünüzce olması dileğiyle...
Çok teşekkür ederim
Rica ederim.
Diplomada bulunan tc kısmı ve sizin kimlikte tc kısmı ile aynı olduğu için, ayrıca diğer bilgilerde sizinle eşleştiği için bir sıkıntı olacağını sanmıyorum. Fakat siz okula bu durumu bildirin. En azından gerekli biriminde bundan haberi olsun. Başta söyleyin ki, son dakikada problem yaşamayın derim. Ayrıca, onlara danışın böyle bir problem olur mu? Olursa ne yapmam gerekir diye. Size muhakkak yardımcı olurlar..
Tc kısmı ve öğrenci numarası uyuyor, zaten attığım mail de duruyor. İnşallah bir sorun çıkmaz diye düşünüyorum. Çok teşekkür ederim
Evet kuzum uyduğu için sorun çıkmaz diye düşünüyorum. Senden tc bile isteseler aynı olduğu için, bence endişeye girme sen. Rica ederim..
yok be nolcak
ismimin son harfi değişti sadece, mail attım öğrenci işlerine diplomamda şu anki hali yer alsın diye, düzelttiler. Diploma almak için öğrenci kimliğimi vermem gerekiyor ya orada düzeltilmeden önceki hali yazıyor sıkıntı çıkar mı diye kafama takıyorum kaç gündür 🥺
adın ne sorması ayıp nne oldu :D