Sen bilirsin hayatının şansını kaçırdın. Çünkü benim gibisi yok. Dört kere sınava girip iki üniversite bırakmış birisi. Dediklerimi iyi dinle gri koç falan filan onlar palavra sakın şu derece yapıp YouTube kanalı açan insanlara prim verme. Eğer izlemek istersen yks birincisi İsmail diye bir abi var ona bak. Sanırım sayısalcısın ve iyi bir öğrenciysen derece için mezuna kaldıysan zaten çoğu şeyi bilirsin ama böyle değilsen diye yazıyorum. Tyt Türkçe, tyt fen tyt sosyalde neredeyse full doğru yapmaya bak bunlarla kendini yükselt insanlar bunlara kolay gözü ile bakıyor ama sınavda çok iyi bir şekilde öne atar bunlar. Geometriyi sakın ihmal etme önereceğim tek kanal yektug mat olacaktır sana. Ayt de kimya ve biyolojiyi yüksek tutmaya bak.
çok teşekkür ederim bu sene aslında tytde istediğim sıralamayı yaptım fakat aytde biraz kötü yaptığım için geriye attı sıralamam dediğin gibi o kanallara hiç bulaşmıyorum geometri için kenan kara izliyordum ama önerdiğine bakacağım en yakın zamanda
Ana Sayfa > YKS2026 > Sorular > Bir özel üniversitede okuyordum keyfi olarak kaydımı sildirdim şimdi ilk tercih olarak yine o üniversiteyi yazdım. Beni alır mı?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
2Cevap
Alırlar, Zaten üniversite kafasına göre alıyoruz almıyoruz demezler ki, tercihin tutuyorsa gidip kayıt yaptırsın
Ben böyle biliyorum
Teşekkürler bir kaç kişi olumsuz yanıt verdi devrim döndü 🤠
abla keyfi olarak kayıt mı silinir
Bölümü sevmedim
hangi bölüm ki
Ya napican onu sen dediğim şey olur mu yoksa benim yanılmam mı
mezuna bıraktım ben de ya fikir edinmek için sormuştum valla bilmiyorum kabul olur mu daha adım atmak nasip olmadı üniversiteye
Kardeşim ben dört kere girdim sınava hâlâ daha man yak oldum isteğim olmadı bunu iki yıllığı bitirip tekrardan girmek istiyorum
umarım istediğin gibi olur her şey fakat her yıl ama daha fazla insan giriyor istediğin sıralamaya ulaşmak daha da zorlaşmayacak mı
Napiyim ki içim durmuyor. Dört yıllık bir bölüm kazanamamaktan bıktım 22 yaşına geldim yani ne bileyim artık. İnan pes edemiyorum ki
azimlisin belli ki. tanıdığım 4. mezuna bırakışında tıp kazandı umudunu kaybetme yaparsın umarım
Yok tıpla işim yok. Psikoloji kazanmak istiyorum ilk on bin hedef
tmde derece yapmak sayısala göre bi tık daha kolay oluyor en azından daha az rakip var çalışırsan yaparsın
İnşallah teşekkürler. Senin sormak istediğin şeyler varsa konuşalım çünkü çok tecrübeliyim
şu an saatin geç olması ve uykusuzluğun da vermiş olduğu şeyle bi akıl tutulması yaşıyorum soru gelmedi aklıma ama çok teşekkür ederim
Sen bilirsin hayatının şansını kaçırdın. Çünkü benim gibisi yok. Dört kere sınava girip iki üniversite bırakmış birisi. Dediklerimi iyi dinle gri koç falan filan onlar palavra sakın şu derece yapıp YouTube kanalı açan insanlara prim verme. Eğer izlemek istersen yks birincisi İsmail diye bir abi var ona bak. Sanırım sayısalcısın ve iyi bir öğrenciysen derece için mezuna kaldıysan zaten çoğu şeyi bilirsin ama böyle değilsen diye yazıyorum. Tyt Türkçe, tyt fen tyt sosyalde neredeyse full doğru yapmaya bak bunlarla kendini yükselt insanlar bunlara kolay gözü ile bakıyor ama sınavda çok iyi bir şekilde öne atar bunlar. Geometriyi sakın ihmal etme önereceğim tek kanal yektug mat olacaktır sana. Ayt de kimya ve biyolojiyi yüksek tutmaya bak.
çok teşekkür ederim bu sene aslında tytde istediğim sıralamayı yaptım fakat aytde biraz kötü yaptığım için geriye attı sıralamam dediğin gibi o kanallara hiç bulaşmıyorum geometri için kenan kara izliyordum ama önerdiğine bakacağım en yakın zamanda
Tamam sen zaten tahmin ettiğim gibi iyi bir öğrencisin o yüzden benden daha iyi bilirsin kolay gelsin
teşekkür ederim umarım istediğini yaparsın
Almazlar
Ciddi misin
Hic olmadigim kadar. Sebel sunsaydin veya dondursaydin falan alirlardida burada resmen sktrn gidin demissin
Hayır yani keyfi derken bölümü sevemedim o yüzden sildirdim. Şu anda stres oldum ve üzüldüm napicam
Almazlar
Abi yemin ederim üç yıldır sitedeyim işe yarar tek bir görüşün yok. Tek kelimeyle konuşuyorsun
Kısa ve öz işte
Yok öyle bir şey