Fotokopi çıkarması için vermeli miyim?

Birkaç ay önce özel derse başladım yks için hoca benim yanıma bir kişi daha buldu 2 kişi ders işliyoruz o kızdan önce hocanın dediği kitapları almıştım ben geçenlerde hoca bana kitabı arkadaşına Verde fotokopi çıkartsın dedi ben vermek istemiyorum çünkü ben kitaba 600 TL vermişken o fotokopiye en fazla 200 verecek o zaman bende Hoca'dan kitabı alıp fotokopi çıkartsaydım zaten hoşlanmam da böyle kitaplarımın ya da notlarimin alınıp fotokopi çıkartılmasıni falan iyice rahatsız oldum kız bana mesaj atmadı getirir misin vs diye sizce ne yapmalıyım
Fotokopi çıkarması için vermeli miyim?
Cevapla