Kırtasiyeden fotokopi çektirdim bir sorun olur mu?

üniversite için kimlik fotokopisi diploma bir de hazır çektirmişken mesleki iş yeri açma belgeme kadar fotokopi çektirdim.. bir problem olur mu? bilgisayardan ösym sonuç belgesi filan aldım pc den çıktı aldığım belgeleri silmek için uğraştım ama silemedim bir şey olur mu?
Kırtasiyeden fotokopi çektirdim bir sorun olur mu?
Cevapla