2 yıl öğretmenlik yaptım biri tarih öğretmeliği diğeri sınıf öğretmeliği branşında ve ögretmenlik yapamıyorum, ne yapabilirim?

2 yıl öğretmenlik yaptım biri tarih öğretmeliği diğeri sınıf öğretmeliği branşında ve ögretmenlik yapamıyorum, ne yapabilirim?
Cevapla