Tarih dersini çok sevmeme rağmen, çalışırken acayip sıkılıyorum ve bunun yanında verim alamıyorum. Ne yapmam lazım?

Çok sevmeme rağmen çalışamıyorum ve o gün çalıştıklarımı birkaç günün hemen ardından unutuyorum. "Ezber yapma, mantığını anlamaya çalış", diyemeyiz çünkü sözel bir ders ve ezberinin olması gerekiyor. Nasıl eğlenceli hale getirilebilir diye de sormuyorum, sadece tüm bunları unutmamak adına neler yapabilirim?
Tarih dersini çok sevmeme rağmen, çalışırken acayip sıkılıyorum ve bunun yanında verim alamıyorum. Ne yapmam lazım?
Cevapla