Bölümümü seviyorum ama çok yorucu. Ne yapacağım?

Mütercimlik okuyorum. Tamam, 2-3 dil öğrenmek çok güzel bi şey ama çeviri yaptıktan sonra üstümden kamyon geçmiş gibi oluyor. Vize-final haftaları Allah'ımla kucaklaşıyorum resmen. Başka bi dil bölümünden mezun olan arkadaşıma bi ödevimin yarım sayfasını yaptırdım, "hayatımda böyle yorulmamıştım, nasıl mezun olucan buradan olm" demişti. Şimdi de finallerim var ve ödevlere başlamaya korkuyorum. Sizce mezun olabilir miyim, değer mi?
Bölümümü seviyorum ama çok yorucu. Ne yapacağım?
Cevapla