İngilizce öğretmenliği ikinci sınıftayım, dandik bir üniversitede de değilim ilk 6 binden alan bir okuldayım. Lisede çok gerçekçi kariyer hedefleri belirleyememiştim kendime savrula savrula buralara geldim. Öğretmen olacağımı, sabahtan akşama kadar öğrencilerin hocam diye bağıracağını, dersimi dinlemeyeceklerini belki dersimde konuşacaklarını, velilerin gelip bu notlar ne diye bana hesap soracağını bunun üzerine asgari ücretin bir tık üzerini alacağımmı hayal ettikçe içim daralıyor. Tatillerde garsonluk yapıp asgari ücret alıyorum ve gerçekten garsonlukta daha mutlu olduğumu fark ettim. Çok uzatmak istemiyorum yazıyı, şu an bütlere çalışıyorum ve bunaldıkça bunalıyorum, ne uğruna bütlere çalışıyorum ki. Zaten sevsem bütlere mi kalırdım
Güncellemeler
+1 yıl
İlk 6 binden alan bölüm*
özür dilerim
özür dilerim
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer