Öğretmenlik okuyorum ama bir türlü alışamadım ne yapmalıyım?

İngilizce öğretmenliği ikinci sınıftayım, dandik bir üniversitede de değilim ilk 6 binden alan bir okuldayım. Lisede çok gerçekçi kariyer hedefleri belirleyememiştim kendime savrula savrula buralara geldim. Öğretmen olacağımı, sabahtan akşama kadar öğrencilerin hocam diye bağıracağını, dersimi dinlemeyeceklerini belki dersimde konuşacaklarını, velilerin gelip bu notlar ne diye bana hesap soracağını bunun üzerine asgari ücretin bir tık üzerini alacağımmı hayal ettikçe içim daralıyor. Tatillerde garsonluk yapıp asgari ücret alıyorum ve gerçekten garsonlukta daha mutlu olduğumu fark ettim. Çok uzatmak istemiyorum yazıyı, şu an bütlere çalışıyorum ve bunaldıkça bunalıyorum, ne uğruna bütlere çalışıyorum ki. Zaten sevsem bütlere mi kalırdım

Güncellemeler
+1 yıl
İlk 6 binden alan bölüm*
özür dilerim
Öğretmenlik okuyorum ama bir türlü alışamadım ne yapmalıyım?
Cevapla