Grafik tasarim okuyorum stajimi ozalitcide yapabilirmiyim bilen var mı ?

Grafik tasarım 3. sinif ogrencisiyim. staj yapmak gerekiyor ozalitcide bir is buldum ilk basta mantikli gelsede ne alaka grafik tasarımla diye bir sorguya dustum ama matbaacilarda calisiliyor diyorlar hocaya sorduğumda sorun olmaz dedi ama bilemedim alakasi var mı? Bilen varsa yazabilirmi?

Grafik tasarim okuyorum stajimi ozalitcide yapabilirmiyim bilen var mı ?
Cevapla