Acil herkes kendi fikrini belirtsin lütfen?

Arkadaşlar tercih sonu yaklaşıyor ve son kez size de sormak istiyorum sizce şu an edebiyat mı okumak mantıklı yoksa bir sene mezuna kalıp okul öncesi öğretmenliği mi (2. Kez mezuna kalmak mantıklı mı)

Acil herkes kendi fikrini belirtsin lütfen?
Cevapla