2 yıllık fizyoterapi bölümü mezunu oldum geçen sene?

2 yıllık örgün fizyoterapi bölümü mezunu oldum geçen sene. Bu sene açıköğretimden egzersiz ve spor bilimleri yazmayı düşünüyorum (4yıllık). İlerde egzersiz ve spor bilimlerinden mezun olduğumda 2 yıllik fizyoterapi bölümü diplomam gitmez demi?

2 yıllık fizyoterapi bölümü mezunu oldum geçen sene?
Cevapla