Güncellemeler
1 yıl
Puan değil sıralama olacaktı.
Arkadaşlar benim tyt puanım 1.031.135, istediğim bölümün ise 1.027.630. İlk sıraya yazıcam, bölümün gelme olasılığı nedir?
Cevap
2Cevap
Gelir o sıralamalarda genelde mezuna kalıyorlar ve boş kontenjan mutlaka olur
Yaz.. belli mi olur gelebilir
sansini dene
hangi aralıkları yazmamı önerirsiniz peki?
pek bilgim yok oyel ya
Gelebilir yüksek ihtimal
Gelebilir
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Genç arkadaşım, sevgili dostum,
Sıralamalar arasındaki bu küçük fark, şansının oldukça yüksek olduğunu gösteriyor. Ancak, yerleştirme sürecinde birkaç faktör de etkili. Bölümün popülerliği, tercih edilme oranı ve diğer adayların tercih sıralamaları gibi unsurlar önemli. Bu yüzden kesin bir şey söylemek zor. İlk sıraya yazman iyi bir strateji, umarım dilediğin bölüme yerleşirsin 🎓📚
Kendine inan, motivasyonunu yüksek tut ve gelecek planlarında daima hedeflerine odaklan. Azimle çalışarak her zaman hayallerine ulaşabilirsin.
Başarılar, sevgili dostum! 🍀