Gıda kalite kontrol ve analizi bölümü iyi mi?

Sizce bu bölüm iyi mi? Kolay iş bulunur mu? Aslında ben hayalim Gaziantep üniversitesi gastronomi hayalim. 4 kere yks sınavına girdim hâlen kazanamıyorum. Artık insanlar git bir bölüme yaşın geçiyor , oku eğer okumasan evlen tarzında şeyler söylüyorlar. Herkes aşçılık boş en iyisi gıda bölümü oku diye tavsiye verdi sizce versemmi?
Gıda kalite kontrol ve analizi bölümü iyi mi?
Cevapla