Tıp fakültesinde intörn doktorluk süreci çok mu zor?

Tıp öğrencilerinin intörnlük döneminde çok fazla mobbinge ve baskıya maruz kaldığı doğru mu? Duyan bilen var mı?
Tıp fakültesinde intörn doktorluk süreci çok mu zor?
Cevapla