Sevgilim mezuniyetime dahi katılmadı ilgisiz ve değersiz hissettirdiği için sanırım ondan soğudum sizce bunu ona söylemeli miyim?

Mesaj yazıyor ya mesela artık mesajlarına dönmüyorum içimden gelmiyor çünkü aradığı zaman eskiden mutlu olurdum açmıyorum bile beni ona karşı tutan bir şey var içimde sanki hiç iletişime geçmek istemiyorum
Sevgilim mezuniyetime dahi katılmadı ilgisiz ve değersiz hissettirdiği için sanırım ondan soğudum sizce bunu ona söylemeli miyim?
Cevapla