Psikoloji bölümü okumak istiyorum? Puanım yeterli mi arkadaşlar?

Arkadaşlar merhaba yks yerleştirme puanım 202.50071. Ben psikoloji bölümü okumak istiyorum. Eşit ağırlık bölümü diye biliyorum araştırdım. Ama puanım yeter mi? Psikoloji bölümünün puanı artmış olabilir mi? Ben psikiyatri doktoruma sordum okuyabilirsin tabiki de dedi. Yani puanım yeterli mi sizce?
Psikoloji bölümü okumak istiyorum? Puanım yeterli mi arkadaşlar?
Cevapla