Nasil psikoloji bölümünü kazanırım?(iyi bir universite) ?

Arkadaşlar ben köpek gibi çalışıyorum sınav için bütün sözel dersleri flluyorum denemelerde ama matematiğim çok iğrenç ve düzelmiyor. Tyt den de en fazla 23 falan yapabilirim ayt zaten 03 falan sizce 72 diploma puanı ile kazanır miyim (Misal 35 bine girer miyim)
Nasil psikoloji bölümünü kazanırım?(iyi bir universite) ?
Cevapla