Ikinci öğretim programlarının kaldırılması ve bazı bölümlerin kontenjanlarının azaltılması doğru bir karar mı?

YÖK ikinci öğretim programlarının kaldırıldığını açıkladı ayrıca Mimarlık, eczacılık, psikoloji, beslenme diyetetik ve bazı temel bilim programlarının kontenjanları düşürüldü. Sizce doğru bir karar mı başka ne gibi önlemler alınsa yuksekogretimde kalite artar?
Ikinci öğretim programlarının kaldırılması ve bazı bölümlerin kontenjanlarının azaltılması doğru bir karar mı?
Ikinci öğretim programlarının kaldırılması ve bazı bölümlerin kontenjanlarının azaltılması doğru bir karar mı?
Cevapla