Yalnız yaşayan bir insan psikolojik sağlığını nasıl korur?

Çalışıyorum, çalıştığım yerde insanlarla muhatap oluyorum ama her zaman yetersizmişim gibi hissediyorum. Aslında özgüveni çok yüksek bir insanım ama başkalarının yaptığı basit bir eylemi görünce ben olsam yapabilir miydim acaba diye yersiz karşılaştırmalar yapıyorum. Bugün sosyal bir etkinlik oldu, nedense insanların benimle göz teması kurmak istemediklerini düşündüm, bir iki kişiyle konuştum ama daha fazla insanla konuşup kaynaşan insanlara imrendim, bizim masada 4-5 kişi oturuyorduk, nedense kimseyle sosyalleşemeyen insanlar olarak toplandık falan diye düşündüm. Yani bir türlü memnun olamıyorum..

Yalnız yaşayan bir insan psikolojik sağlığını nasıl korur?
Cevapla