Psikoloji mezunuyum, psikiyatri yüksek lisans işime yarar mı sizce?

psikiyatride master açmaya başladılar gözüme çarptı, klinik için bir sonraki dönemi beklemek zorundayım ingilizce yetmediği için, ne dersiniz

Psikoloji mezunuyum, psikiyatri yüksek lisans işime yarar mı sizce?
Cevapla