2 yıllık aşçılık okunur mu, iş imkanı var mı, zor bir meslek mi?

Meslek lisesi gastronomi mezunu değilim, anadolu mezunuyum deneyimim olmadı tecrübem tecrübe istiyor diyorlar ama okul tecrübem olmadı. Evde falan yemeğe ilgim var ve yapıyorum. 4 yıllık gastronomi, aşçılık 2 yıllık. Hemen hemen dersleri aynı. İş imkanı bulabilir miyim?

2 yıllık aşçılık okunur mu, iş imkanı var mı, zor bir meslek mi?
Cevapla