24 yaşında bilgisayar mühendisliği vs makine mühendisliği okumak hangisi? ?

lafı uzatmayacağım. şu an 23 yaşındayım. seneye hazırlanıp girsem ve kazansam başladığım yıl 24 yaşında oluyorum. bugüne kadar sadece bir kere üniversiteye gittim onuda 2. ayda bıraktım çünkü gittiğim şehri ve bölümü sevmedim. üniversite 4 yıl oldugu icin bitirdigimde 28 yaşında oluyorum. uzarsa falan ya da uzamasa bile düz hesap 30 yaşında mezunum. 30 yaşında 0 iş deneyimli birini işe alırlar mı? bilgisayar'da çevrem yok onu söyliyeyim. yani çevrede bu işi yapan yok ama makine mühendisliğinde çevrem var. bilgisayar başında olmayı seviyorum ama işsiz kalmak istemiyorum. zor durumdayım yardım eder misiniz ne yapmam gerekiyorr?

24 yaşında bilgisayar mühendisliği vs makine mühendisliği okumak hangisi? ?
Cevapla