Kuzenim hemşirelik okuyor. Eskiden ders başarımız aynıydı ben kazanamıyorum diye aşağılıyor siz ne derdiniz?

Benn sabah ezanında uyanırdım.. Yapamadıysan sen yapamadın vb vb tersleyerek diyor. Siz ne Derdiniz çok sinir oldum güler yüzlü davranıyorum ama devam ediyor. Tembel diyor yüzüme karşı
Kuzenim hemşirelik okuyor. Eskiden ders başarımız aynıydı ben kazanamıyorum diye aşağılıyor siz ne derdiniz?
Cevapla