Yks sınavım berbat geçtiği için kendimi IQ'su düşük olarak nitelendiriyorum. Haklı mıyım?

Bu sınavi gecemedigim için o kadar değersiz hissediyorum ki kendimi

Güncellemeler
+1 yıl
Of napcam bilmiyorum
Yks sınavım berbat geçtiği için kendimi IQ'su düşük olarak nitelendiriyorum. Haklı mıyım?
Cevapla