IQ düşük demek hakaret midir, yoksa normal eleştiri mi? Bana hakaret davası açılır mı?
Hakarettir
Eleştiri
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Bence hakarete girmez ama IQ'sunu bilmeden bunu söylemek mantıklı bir eleştiri olmaz.
Zeki demek de iltifat değil bana göre.
Niye
Cevap
9Cevap
Örnek
Sen canımsın ( hakaret)
Salak olduğunu düşünüyorum ( eleştiri )
:d
IQ testi yapsınlar, düşük çıkarsa hakaret sayılmaz.
Hakaret tabiki ölçmeden bilemezsin canım demenin başka bir versiyonu
Selamlar;
Öncelikle bunu duyduğuma üzüldüm.
Sorunuza geçtiğimizde; bu tarz durumlarda her olayın niteliği farklı olması nedeniyle gerçekleşen olaya bağlı olarak değerlendirilir. Yani burada bu söz hakaret olarak kullanılıp kullanılmadığı sorgulanacaktır.
Bu yüzden birisini aşağılamak amacıyla kullanıldıysa küçük düşürücü bir söz olması nedeniyle ceza hukukuna göre hakaret suçu olarak kabul edilir.
gerçekten düşükse doğru söylüyosundur. uyarıya girer
Elinde belge olmadan bunu dersen elbette hakaret sayılır ;)
IQ sü düşük insanların nöron sayıları daha mı azdır?
Her türlü hakaret çünkü söylediği laflara karşı argümanlar yerine kişinin zekasından dem vuruyorsun.
bence hakarettir ama mahkeme ne der bilemem ama ima ile hakaret ettigin kesin yani
g. zekalı demeye geliyor. hakaret tabi. dava açarsa geçmiş olsun
Bence girmez, sadece bir tespit
Dava açabilir gerizekali diyorsun
Girer
Hakarettir.
Hakarettir.
ne alaka ma. l?
hatta düzelteyim "ma. l?" *
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?