Psikolojik olarak yetersiz, boşlukta hissetmem nasıl atlatabileceğim?

Arkadaşlar selam ben geçen sene yks ye girdim ilk defa fakat mezuna kaldım bu yıl mezun senemdi ve üniversiteyi kazandım , sosyal hizmet bölümünü. Yalnız tedirginim ilerisi için mağlum şartlar... atanamamadır işsiz kalmadır vs. kendimi boşlukta hissediyorum sürekli ne yapmam gerekiyor bilmiyorum.
Psikolojik olarak yetersiz, boşlukta hissetmem nasıl atlatabileceğim?
Cevapla