İçsel olarak mutlu değilim. *ntihara meyilliyim. İçimdeki o boşluk hissi nasıl geçer?

Hayata ve insanlara çok kırgınım. Benden çok şey gitti. Mutsuzum ve hiç İyi değilim.

İçsel olarak mutlu değilim. *ntihara meyilliyim. İçimdeki o boşluk hissi nasıl geçer?
Cevapla