İstediğin bölüm gelmiyorsa mezuna kalmak iyi bir seçim mi?

Mezuna kalmanın en iyi avantajlarından biri, okula ve sınavlara çaba göstermenize gerek kalmamasıdır. Artık okula gitmeyeceğinize göre güzel bir planlamayla vaktinizi daha verimli bir şekilde değerlendirebilir ve sınava daha fazla konsantre olabilirsiniz ama tabi bunu başarabilirseniz. Kimilerine göre ise bir sene uzun bir zaman kaybı gelebilir peki sizce bu zor bir karar mı?

İstediğin bölüm gelmiyorsa mezuna kalmak iyi bir seçim mi?
İstediğin bölüm gelmiyorsa mezuna kalmak iyi bir seçim mi?
Evet, belki bir sene zaman kaybı ama en iyi seçenek.
Hayır, zaman kaybı olur tekrar stres tekrar hazırlık filan.
Diğer (Aaçıklayınız)
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
İstediğin bölüm gelmiyorsa mezuna kalmak iyi bir seçim mi?
Cevapla