Mezuna kalmak mı tercih yapıp seneye tekrar girmek mi?

İlk yılım diş istiyordum 40bin geldi. Mühendislik yazıp mühendisliği dershane gibi mi kullansam? Seneye olmadı diğer sene tekrar girerim. Sizce hangisi? Mezuna kalma riskini almak istemedim pek.
Mezuna kalmak mı tercih yapıp seneye tekrar girmek mi?
Cevapla