Sıkı bir ailen varsa kaçış yolu gibi görülebilir uzak bir üniversite, ama yoksa elin ayağın olurlar evin yolunu bulabilirsin yurttaki canım insanların sıkıntısı çekemezsin ağladığında yanında biri olur g*tünü toplayacak birileri olur yemek yapan birileri olur.
Sıkı bir ailen varsa da s*ktiri boktan bir bölüm yazayım da gideyim havaları bence boş. Eğer puanın iyiyse uzaktaki iyi bir üniversiteye gitmelisin. Yoksa kötü ama uzakta bir üniversite boşu boşuna geçen 2 veya 4 senedir. Mezun olursun iş bulamazsın, iş bulursun bu sefer iş beğenmezsin az maaş alırsın.
Bu soru benim de kafamı çok karıştırıyor. Alt tarafı iki senelik bir bölüm okuyacağım sanki b. k yoluna gidiyormuşum gibi hissediyorum. Aileye yakında olmasını istemiyorum çünkü son zamanlarda ciddi anlamda onlardan uzaklaşmam gerektiğini ve artık kendi ayaklarım üzerinde durmam gerektiğini anladım. İçim iki türlü de rahat olmayacakmış gibi hissediyorum. Ne yapacağımı hiç bilmiyorum🤦♀️
Aile evindeyim yani hem avantajları hem de dezavantajları var aile evinde kalmanın dezavantajı şu ev kuralları vardır ve ailenin kurallarına göre yaşamak zorunda oluyorsun maalesef eğer aileden farklı bir yasam şeklin ve farklı görüşlerin varsa aile evi bir yerden sonra sıkıntı yani birde avantajı ise şu masrafları ailem karşılıyor ve bu konuda çok sıkıntı yaşamıyorum yani
Yani bana kalırsa ailen ile sorunun yok ise aileye yakın olmak en iyisi çünkü ne kadar tutumluda davransaniz yine maddi sıkıntı çekiyorsunuz veya okul sonrası birde ev ile uğraşma derdiniz oluyor
Ben yakın şehirde okudum. Ailemi özleyip bunaldığım zamanlarda 1 saatte evde oluyordum çok güzeldi. Başıma bir şey gelse anında yanımda olacaklarını bilmek bile huzur sağlıyordu valla. Onlarında kafası rahat oluyordu