ÖSYM sıralamalar iyi gelicek diye öğrenci milletini kandırmadı mı sizce?

Evet bugün yks sonuçları açıklandı. Ben geçen sene ünüversiteye yerleştiğim halde kırık obp ile sadece eski bilgilerimle sınava girdim. En kötü 30_40 K arası bir sıralama beklerken 50 K geldi. Sıralamalar 2022'den farksızdı. Her sene ciddi bir şekilde yığılma oluyor. Artık sınav sistemi değiştirilmeli !

Bu arada sınav sonucumda beni en çok sevindiren detay Türkçeyi haddinden fazla zor sormalarına rağmen fule yakın yapmış olmam 🙃

Seneye yks dilde ilk 100'ü zorlayacağım. #tarihinpesetmeyenkızı

ÖSYM sıralamalar iyi gelicek diye öğrenci milletini kandırmadı mı sizce?
Cevapla