Kendini geliştirmiş ve sınavlarda yüksek puan alan gençleri mülakatlarda elemek yerli ve milli gençliğe boykot değil miydi?

Değil miydi? Değil mi?

Güncellemeler
1 yıl
İktidarda CHP olsa büyük ihtimalle o da yapacaktı. O yüzden gençler hak, hukuk, adalet arayışınızda partilerin iradenize ipotek koymasına izin vermeyin. Hak ettiğiniz şey için, kendiniz için itiraz edin!
Kendini geliştirmiş ve sınavlarda yüksek puan alan gençleri mülakatlarda elemek yerli ve milli gençliğe boykot değil miydi?
Cevapla