YKS öğrencileri bana hekimliği soruyorlar, tercih etmemelerini söylediğimde ise sinirleniyorlar. Mesleğimi önermek zorunda mıyım?

YKS öğrencileri bana hekimliği soruyorlar, tercih etmemelerini söylediğimde ise sinirleniyorlar. Mesleğimi önermek zorunda mıyım?

Arkadaşlar bugün bu sitede tıp okuduğunu iddia eden bir kaç arkadaş ile tartıştık, bölümün ve mesleğin olumsuz yanlarını kesinlikle kabul etmek istemiyorlar. Madem böyle bana ya da bu sitede ortaya niye bu soruları soruyorsunuz? Geçen sene yurt dışına giden hekim sayısında rekor kırıldı. Bu ülkede bir hekimin kafasında parke taşı kırıldı, bir hekim 36 saat nöbetin ardından uyuyakaldığı için trafik kazasında öldü, bir diş hekimi bıçaklandı, yüzlerce doktor darp edildi, öldürüldü vesaire vesaire… Hatta bu ülkede vefat ettiği için bile bir doktor şikayet edildi ya, alın bu da kanıtı 😃

Gelir durumu ise artan enflasyon oranından çok daha düşük zamlar yapılması sebebiyle günden güne eriyor. ben bu ülkede bu şartlarda yapılan bir mesleği gençlere nasıl önerebilirim?

İlle de her şeye rağmen yapmak istiyorsanız tabii ki kendi düşen ağlamaz :)

YKS öğrencileri bana hekimliği soruyorlar, tercih etmemelerini söylediğimde ise sinirleniyorlar. Mesleğimi önermek zorunda mıyım?
Cevapla