30 yaşında i̇yi bir üniversitede mühendislik okumak mantıklı mı?

Merhaba. Dokuz Eylül Fizik bölümü mezunuyum ve bu sene 2. kez üniversite sınavına girdim. 4 yıldır bitirdiğim bölümle alakasız bir iş yapıyorum ve YKS 2022'de sayısalda 97 bin eşit ağırlıkta 40 bin sıralama yapmıştım ama yazdığım okullardan hiçbiri gelmeyince tekrar üniversite sınavına hazırlanmaya karar vermiştim. Bu sene güzel hazırlandım ve TYT'de 95-100 net, sayısal AYT'de 68-72 net bekliyorum. Eşit ağırlık AYT'de ise 55-60 net bekliyorum. Eşit ağırlıkta ilk 3 bin sayısalda ise ilk 25 bin bekliyorum. Bu yaşta bilgisayar, makine, kimya veya endüstri mühendisliği okursam bu meslekle ilgili iş bulabilir miyim? Bu netlerle tercih yapmak istiyorum ama 4-5 sene okuyup işsiz bir mühendis olmak istemiyorum.

30 yaşında i̇yi bir üniversitede mühendislik okumak mantıklı mı?
Cevapla