Selam, bu sene yks sınavına giricektim fakat depremden dolayı oluşan psikoloji yüzünden girmek istemedim. Şimdi tekrardan hazırlanacağım, istediğim bölüm konservatuar müzik ve sadece tyt girmem yeterli oluyor. Ancak garanti olsun diye ayt ea bölümünden de sınava girmek istiyorum fakat ayt bilgim 0.
Evde kitaplarım var fakat çoğu eski basım olduğu için soru tipleri, konular vesaire durumundan kitaplar beni geriye atıyor. Sizce hiç bilgim olmadan kendi kendime çalışıp ayt girsem durumum ne olur? Dershaneye veya online bir platforma para vermek istemiyorum.
Evde kendi kendime çalışabileceğim, tercihen video çözümlü olan ve önerebileceğiniz kaliteli yayınlar var mı?
Evde kitaplarım var fakat çoğu eski basım olduğu için soru tipleri, konular vesaire durumundan kitaplar beni geriye atıyor. Sizce hiç bilgim olmadan kendi kendime çalışıp ayt girsem durumum ne olur? Dershaneye veya online bir platforma para vermek istemiyorum.
Evde kendi kendime çalışabileceğim, tercihen video çözümlü olan ve önerebileceğiniz kaliteli yayınlar var mı?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer