İngilizce öğretmenliği okumayı düşünüyorum sizce işsiz kalma ihtimalim var mı?

23 yaşımda başlayacağım , 27 de yaşında bitecek yani 5 yıl sonra 2028 de bölüm , yurtdışında bile iş bulurum diye düşünüyorum sizce? 2 . bir daha öğrenmeyi duşunuyorum okulu kazanınca.
İngilizce öğretmenliği okumayı düşünüyorum sizce işsiz kalma ihtimalim var mı?
Cevapla