2017 sağlık meslek lisesi hemşirelik mezunuyum. Önce atanmak istedim kpss falan girdim 2018 de 79 aldım 2020 de çok çalışmama rağmen 81 aldım ancak 2022 ye geldik hala atanamadım. 5 yılım boş geçti. Üniversite sınavına girdim ancak sayısalım kötü. Şimdi ise bu yıl üniversitede biyoloji bölümü sıralaması kötü de olsa gelebilir. Bende yazıp yazmamak arasında kaldım. Bir yıl daha mezuna kalıp İngilizce öğretmenliğine mi hazırlansam diyorum. Kardeşim İngiliz dili edebiyatı okuyor eğlenceli görünüyor. Ancak içimde hep tıp okumak vardı. Çok üzülüyorum ama yapacak bir şey yok. Sizin fikriniz ya da öneriniz nedir? Yazarsanız
sevinirim.
sevinirim.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer