Bir yıl daha mezuna kalıp İngilizce öğretmenliğine mi hazırlansam?

2017 sağlık meslek lisesi hemşirelik mezunuyum. Önce atanmak istedim kpss falan girdim 2018 de 79 aldım 2020 de çok çalışmama rağmen 81 aldım ancak 2022 ye geldik hala atanamadım. 5 yılım boş geçti. Üniversite sınavına girdim ancak sayısalım kötü. Şimdi ise bu yıl üniversitede biyoloji bölümü sıralaması kötü de olsa gelebilir. Bende yazıp yazmamak arasında kaldım. Bir yıl daha mezuna kalıp İngilizce öğretmenliğine mi hazırlansam diyorum. Kardeşim İngiliz dili edebiyatı okuyor eğlenceli görünüyor. Ancak içimde hep tıp okumak vardı. Çok üzülüyorum ama yapacak bir şey yok. Sizin fikriniz ya da öneriniz nedir? Yazarsanız
sevinirim.
Bir yıl daha mezuna kalıp İngilizce öğretmenliğine mi hazırlansam?
Cevapla