Diş ve Eczacılık okuyanlar sırf Tıp bölümünü kazanamadı diye mi okuyorlar sizce?

Ülkemizde öyle bir intiba var gibi. Tıpı kazanamadı ondan bu bölümleri okuyor diyorlar..

Diş ve Eczacılık okuyanlar sırf Tıp bölümünü kazanamadı diye mi okuyorlar sizce?
Cevapla