Tıp kazanmak zorlaştı mı herkes mezuna kalıyor tıp için?

ama bu yerleşenler nasıl yerleşiyor, yökten baktım çoğu ilk girişlerinde kazanmış
Tıp kazanmak zorlaştı mı herkes mezuna kalıyor tıp için?
Cevapla