@Ahmetinhesabi1 bunun net bi cevabı yok. Sigara almol kullanıyor musun? Dışarıda ne sıklıkla yersin evde yemek yapr mısın gibi şeyler bu sorunun cevabını değiltirir.
Birincisi nedn böyle düşünüyorsun sonuçta sağlıkçı her zamanda aranan bişey ikincisi tercihler dün son buldu istesem de degstiremem ama bn istedgm şeyi yazdm ve kötü oldgnu düşünmüyorum
Neyse morelimi bozmayayim o zaman. Umarım hayırlısı olsun olur senin için. Bu arada ben de 28 yaşında üniversite sınavına hazirlanacaktim yıllarca işsiz kaldıktan sonra. Son anda iş buldum da bugün burada yaşıyorum şu an. Umarım emeklilerine değer veren senin de.
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
12Cevap
Başarılar ve bol şans
Hayırlı olsun ama merak ediyorum neden fizyoterapi?
Fizyoterapist olmak istiyorum ondan bı sebebi yk.
Yapabilecegmi dusundgm bişey
Atanmak biraz zor da o yüzden sordum, belki biri ataması iyi demiştir falan diye :)
Kpss ye girmeyi düşünmüyorum özel de çalışmayı dusunuyrom
Anladım hakkınızda hayırlısı olsun 💕
Aminnn
Nasıl tercih yapılıyor ben çözemedim çok karışık 😒🙄 tercih listemde hep bolu çıkıyo böyle mi oluyo. Yani sistem puana göre mi okul il atıyor
başarı sıralaması na göre yaptm bn
Nerden yaptın
ÖSYM den
Benim de listemde yeni yüzyıl vardı. Hep dua ettim allahım yeni yüzyıl geleceğine kıbrıs gelsin. Allah dualarımı kabul etti.
Nedn yeni yüzyıl geleceğine Kıbrıs gelsn dedn
Bina üniversitesi. Kampüs hayatı yasiyim diye bi tarafimi yirttim sonunda istedigimi aldim cok sukur ☺️ Daü askimmmm 🥰
Anlamadın desem
Yeni yüzyıl üniversitesi tek bir binaya kurulmuş “bina üniversitesi” ben ise fakültelerin olduğu , kampüsün olduğu bir okulda okumak istiyordum.
Kıbrıs'ta mı okuyorsun
@Ahmetinhesabi1 evet
ben de şu sıralar orayı düşünüyorum tercihlerde çok pahalı diyorlar doğru mu
yani burslu bölüm yazacağım ama kalacak yer falan yeme içme sıkıntı
Ucuz değil evet türkiyeden bi tık daha pahalı ama güzel
yani gelsem orada burslu bi yerde okusam aylık ne kadara mâl olur bana
Hang uniyi dusunuyorsun
@Ahmetinhesabi1 bunun net bi cevabı yok. Sigara almol kullanıyor musun? Dışarıda ne sıklıkla yersin evde yemek yapr mısın gibi şeyler bu sorunun cevabını değiltirir.
sigara yok ortalama bir şeyler söylesen
Girne üni ya da Lefke Avrupa üni
1 milyonuncu olup 28binlik üni yazmak yakışırr
Çok yanlış tercih yapıyorsun bence.
Nesi yanls
Şeyda anestezi tamam ama fizyoterapi sana bir gelecek sağlamayacak güzel arkadaşım. Tercihlerine beraber bakalım mi?
Birincisi nedn böyle düşünüyorsun sonuçta sağlıkçı her zamanda aranan bişey ikincisi tercihler dün son buldu istesem de degstiremem ama bn istedgm şeyi yazdm ve kötü oldgnu düşünmüyorum
Neyse morelimi bozmayayim o zaman. Umarım hayırlısı olsun olur senin için. Bu arada ben de 28 yaşında üniversite sınavına hazirlanacaktim yıllarca işsiz kaldıktan sonra. Son anda iş buldum da bugün burada yaşıyorum şu an. Umarım emeklilerine değer veren senin de.
Fizyoterapi bin nesi var anlamadm onu açıklar msn
güzel bölümler umarım birisi olur
İnşallah 🙏
gönlünce bir bölüm olsun
okula mı gideceksin?
umarım senin icin güzeli olur İstanbul iyidir
Hakkında hayırlısı olsun:)
Engelmi attın bir kusurumumu gordun
Hayırlı olsun şeydacım
hayırlı olsun yeğenim biz bitireli 3 sene oluyo
Hadi bakalımm
unıli kız olacaksın yanı
hakkında hayırlısı olsun
Bol şans diyelim