Güncellemeler
+1 yıl
ve sözel puanım sıralamada en iyisi ona göre 4 yıllık yazabilir miyiz?
Tercih yaparken sıralama puanına göre tercih yapmalısın. Eğer sadece üniversite okuma derdindeysen yani bölüm önemli değilse 2 yıllık önlisans bölümünü de tercih edebilirsin 4 yıllık lisans bölümünü de tercih edebilirsin.
Sıralaman eğer tercih edeceğin bölümün, geçen sene aldığı taban sıralaması ile yakın olmasına dikkat etmelisin.
Cevap
2Cevap
ayt puanın varsa tercih et tbi neden gelmesin
Normal
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?